x تبلیغات
پارسا ترافیک

چراغ چشمک زن در تهران

 چراغ چشمک زن

چراغ چشمک زن در تهران

چراغ چشمک زن یکی دیگر از انواع تجهیزات ترافیکی است که در جهت آگاه کردن رانندگان از موقعیت های خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قدرت پرتاب نور بالایی دارد و از فاصله 200 متر قابل مشاهده می باشد. چراغ چشمک زن در انواع مختلفی همچون دکلی، لامپی، ال ای دی و سولار تولید می شود. این محصول دارای بدنه ای مقاوم در برابر عوامل محیطی مختلف نظیر تابش نور خورشید، برخورد اشیاء، بارش باران و برف و... می باشد.

تولید کننده سرعت گیر ترافیکی

 سرعت گیر ترافیکی

تولید کننده سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی با هدف کاهش سرعت وسایل نقلیه در مناطق حساس همچون خیابان ها، تقاطع ها، نزدیکی چهار راه ها، نزدیکی مراکز خرید و... نصب می شود. این محصول از لحاظ متریال به سه دسته لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تقسیم می شود. سرعت گیر ترافیکی از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف نظیر تغییرات آب و هوایی، ضربه، رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید و... برخوردار است. این محصول با توجه به پارامترهای گوناگونی نظیر ابعاد و اندازه، جنس، کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

خرید تابلوهای ترافیکی

 تابلوهای ترافیکی

خرید تابلوهای ترافیکی

نصب تابلوهای ترافیکی در جاده ها، کوچه ها و دیگر مکان هایی که خودرو یا عابر پیاده از آن عبور می کند، امری بسیار مهم می باشد. با نصب تابلوهای ترافیکی در جاده ها و معابر شهری، شاهد کاهش حداقلی تصادفات جاده ای و حوادث ناگوار و دلخراش برای رانندگان خودروها، موتور سواران و… خواهیم بود. در تولید تابلوهای ترافیکی از متریال مختلفی همانند فلز، آلومینیوم و یا پلاستیک تقویت شده استفاده می شود. این تابلوها در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارند و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد